Klinkers hall & kök

Idag har vi velat oss fram i kakeldjungeln. Huga va svårt! Omöjligt att veta hur det blir på plats. Men det är ifs så med allt när det kommer till husbygget, chansa & hoppas det blir bra. Vilket jag verkligen tror det blir. Har har lagt ner mycket tid på att välja precis som jag vill ha det. (så långt det går) Och min tanke är att jag inte ska ångra saker i efterhand.

I hall & kök blir det samma klinkers. (heter det klinker eller klinkers tro?! Whatever, ni fattar) vi hade tänkt högblanka plattor. Jag ville ha vita & sambon svarta. Men efter råd från smarta vänner (M) och killen i butiken har vi valt plattor med liv i. De ser nästan lite rostiga ut dock i svart/silverskalan. Nu ska vi bara bestämma mått, 60x120 eller 60x60. De fyrkantiga vill jag helst ha.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Bra val Sanna, mig kan man lita på ;-) När man tittar på bilden så ser det ut som de J o P hade i sitt hus ute i Storvreta o det var snyggt!

2011-12-29 @ 23:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0